mysweetestthings -

Two is better than one♥

Idag va skolan seg seg seeeeg -.-
Innan skolan åkte jag och tog den sista Gardasil sprutan, äntligen!
I skolan började vi med att ha två timmar ( typ ) foto, och körde typ bara genomgång..
Just det, sen hade vi klf, i 40 min, as onödigt om ni frågar mig.. hahha (y' (Tack frida(;)
(haha en dubbel smiley... kul...)
Sen va det lunch, och vi va tvugna att vänta i typ 40 minuter innan vi fick äta, för man har typ en utsatt tid nu.. Så när klockan äntligen blev 12 så va maten slut, så vi fick vänta ytterligare 25 minuter, sen kom ny mat och vi fick äta (y' Typ kyckling och färskpotatis, AS GOTT :D
Sen hade vi Engelska, med en ny, jobbig, lärare som pratade jätte tyst och såg kall och jätte uttråkad ut.. Emmas nästa klassföreståndare.. Stackarn.. Få gå i Mpk10, B-klass dedär(; haha
Sista lektionen var matte och vi hade en ny lärare även där, som påminner om Emil, Sofia vet vem ja menar..(:
"Klockren" kommentar av mig och Thilda på matten(:
Vi pratade om skottår och såå:
- Tänk att fylla år när de är skottår..
- Jaa.. haha.. 
- (Frågar en kille som är typ 16) Hur gammal är du?
- 4 år!
HAHAHAHAHAHA!
De va kul förut.. hahahha!

Nu ska jag snart åka upp till jobbet och köpa godis! Har inte köpt godis på åår och dar.. haha ^^


Kommentarer
Postat av: frida
2010-08-20 @ 21:14:02 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

du glömde klassföreståndartiden. eller vad det heter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: