mysweetestthings -

All i need is you, utan Daniel Norberg ):♥

Igår va de skola som vanligt på fredagar började vi med foto, och sen va de dags för klf, utan bakning denna gången.. ;o..  Och efter de va de lunch. Sen hade vi bara matte och engelska kvar, ganska chill.. Haha
Sen åkte jag in till göteborg, mötte bea vid korsvägen och gick till Wallenstam för att kolla på hennes pojkväns träning. Sen va klockan halv sju och vi mötte Carro och Gabriella utanför Scandinavium ( TACK FÖR BILJETTEN GABRIELLA! ) och vi gick in och köpte mat och sprang runt lite innan vi gick upp i logen(: Idol va grymmebra och de är en underbar känsla att sitta bland allt folk!(:♥ De va Jay och Minnah som gick till Final, dock ville jag att de skulle vara Olle och Minnah som skulle gå vidare.. Men folk tycker tydligen att Jay är bra, okej han är bra, men han är ingen idol!
Iallafall, efter idol, sprang vi ner mot scenen för att få autografer, jag ville ha Daniels, men dom ljög och sa att han va där, vilket han inte va? :s I pausen sjöng alla idoler All I Need Is You, men Daniel va inte med ): Den va inte bra.. Hihi :P
Sen va jag tvugen att gå, pappa stog utanför och vänta och så bar de av hemåt(:
Mycket trevlig kväll! (: Hihi :)
Synd att ja inte kunde vara med på Liseberg med tjejorna..(:
Nu måste jag packa och duscha, för nu har ja bråttom. Om 40 minuter ska jag hem till Sanna och sen vidare för lagfest, party, träff whatever you wanna call it, hemma hos Ovve, som jag inte har vart hos på typ fyra månader..?! Och imon klockan 11-15 ska jag jobba, och sen ska jag in till Boomerangs träning, och ta kort inför dokumentär/porträtt foto uppgiften som ska vara klar på måndag..
Go helg (:
Nu måste jag rusa.. Puss♥

Kommentarer
Postat av: frida
2010-12-06 @ 13:06:48 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Upppppdatera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: