mysweetestthings -

This time, when the lights die. And there's no one else to blame, that's when you'll need me.




Har haft en sjuukt rolig kväll hos Ovve igår med Ovve och Johanaa (y' :D
Började med att jag åkte till jobbet vid halv nio, och jobbade till 16. Efteråt åkte jag hem, packade iordning grejer och tog moppen ner till stationen. Där mötte jag Johanna och Ovve som kom ifrån göteborg(: Vi gick till hemköp och köpte godis och popcorn(: Sen gick vi till Jamas, och väntade på att Niklas skulle skjutsa oss hem till Ovve :D
När vi kom dit va klockan typ hmm.. halv sex kanske, och vi skyndade oss i badet(: Vi låg i poolen och tog massa kort i typ en timma, då vi gick upp och satte oss vid tvn ett tag och kollade på Hajar som Hajar.. Hahaha (y'
Sen kom Samuel och Nattis hem med pizzor :D Mmmuuums :D
Så vi gick ut och satte oss på altanen och åt(: När vi hade ätit klart så började de blåsa och en vitlökssås välte ner i mitt knä, och förmodligen förstörde min klänning :(

Efter maten kommer ja knappt ihåg va vi gjorde.. Hmm.. Men ja vet att Johanna och Ovve bestämde sig för att bada igen, men ja orkade inte, så jag satt och kollade på (:
Efter detta så va klockan typ halv tio och vi satte oss och kollade på Remember me, bra film bra film (:
När filmen va slut så satte vi oss och svalkade fötterna vid poolen typ.. Men ovve tyckte att de skulle vara roligt att bada med kläderna på.. Så hon gick ner i poolen och drog med sig Johanna, men jag satt bestämt brevid (:
Efter typ en kvart så bestämde sig Nattis att hon och Samuel skulle slänga i mig i poolen.. Så dom tog tag i mina ben och mina armar och slängde i mig.. Hahaha..
Fasktiskt ganska varmt(y' Hahha niice ;P
Sååå där var vi i typ 30 minuter, tog fler bilder.. hahah
Sen gick vi in på Ovves rum och kollade på Angus, Thongs and Perfect Snogging.. Hahah den filmen(y' Aaron är såå snygggg♥ Tommy också :D (y'
Jaja, sen vid typ två så somnade vi och vaknade vid typ 10(:
Låg och diskuterade Harry Potter och alla handlingarna.. Typ "oxflix.." "Fenix orden?" hahah de va kul.. (:
När vi gick upp så åt vi frukost och kollade på Marley & Me, den filmen♥
Sen vid typ tre.. så kom Johannas familj och hämtade oss.. haha(:
Dom släppte mig vid stationen och jag åkte hem (:
Nu sitter jag i Ovves klänning och har ont i mitt knä.. haha
Tror ja ska lägga lite is på de, för snart ska ja kolla på film(:

So long, hoppas ni orkade läsa ;P♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-07-04 @ 18:32:01 / http://heartman.blogg.se/

hell yeah! grym kväll <3

Postat av: Fedde
2010-07-04 @ 20:45:01 / http://mysweetestthings.blogg.se/

Grymt grym(:♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: