mysweetestthings -

GRAAATTTIIIIIISSSSS OLIVIA OVVE HARTMAN!!:D:D:D♥♥


Heeeeeeeey! This is the niiight! Heeeeeeeeeeeeeeeey feeling alive, feeling alive!♥

Today's the day :D Min kära Ovve fyller sjöööttoon åååår :D :D :D Och idag är det midnattspremiär på Eclipse! :D


Fin bild, fin bild(;♥


Dam dam daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam(:
This is it :D The day is here! De är fan galet.. Så länge som man har väntat på detta och tänkte tillochmed redan i november "oj, snart kommer eclipse ut på bio!".. men nu jävlar(:

Nu ska jag göra mig iordning, skall vara på stationen 09.30 för att bli upphämtad av Niklas, så åker vi ut till Sandö och sen får vi se vart vinden bär oss (: .. fast nä.. men jaja (: hihi :D 
Klockan 18.00 kommer jag sitta i en biosalong med massa förväntansfulla galningar(:
Vi hörs antagligen sen, annars imon(:♥

GRATTIS OVVEEE :D♥♥

Kommentarer
Postat av: Mami
2010-06-29 @ 22:43:13

Underbar bild den översta ;), sötnosar redan då :) !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: