mysweetestthings -

passande rubrik.. :D

Idag har alla 1or och 2or varit vid Tjolöholmsslott (?) och spelat brännbol och ätit macka :D hahaha vettigt..
Jaja, de va väl mysigt, fast ja orkade inte spela brännboll, de va varmt.. :D
Sen åkte vi hemmåt igen vid tolv typ och vid halv ett var jag hemma safe and sound igen, kollade på StarStruck för tredje gången, åt "isglass" (isbit med saft i.. hahah) och spelade gitarr tills emma kom hem till mig vid halv ett och vi kollade klart på StarStruck (:

Efter att vi hade vart hemma hos mig ett tag så tog vi cykeln och mötte Johanna och Ovve påväg till Kungsmässan, va där och mötte trevligt folk, typ Annie och Sebbää :D Sen åkte jag hem för att äta mat och åka och träna :D
Hemfärden va trevlig, haha.. de började med att vi inte kom in i bilen, och fick klura ut ett sätt att kunna öppna dörren, så någon kom på den ytterst smarta idén att starta bilen och försöka låsa upp de andra dörrana innifrån, vilket funkade och vi åkte hem med en asgarvandes Veronica i framsätet.. :D hahahha

Imon är det äntligen dags för skolavslutning! :D Jag tror aldrig jag har längtat så mycket efter en skolavslutning innan..
Börjar vid nio och slutar halv elva, då vi antagligen går mot kungsmässan och är där tills vi ska åka vidare mot emmy och lämna grejer, för att sedan åka till Liseberg och vara där :D Sen tillbaka till emmy och hämta grejer eller ha med oss, ja vet inte.. och sen it till göteborg, vara där ett tag för att ännu en gång ta pendeln till Emmy och sova där.. Hahah mycket fläng och släng imon.. Hahaha va?

Ja tog "massa" bilder idag också, men dom kommer inte up förrän efter imon, så antagligen när ja kommer hem på torsdag (:
Nu ska jag fixa iordning inför imon, duscha och spela gitarr (:

So long, till you're gone.. ? vaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: