mysweetestthings -

I can be your somebody(:♥



Niiice priiiice min ängel(:♥
Fan va cool den är.. :D♥

Blev att jag sov hos Ovve igår (: Satt som skrivet.. haha.. och kollade på Nick Jonas Live Chat, the love of my life, och hade allmänt trevligt (:

Idag så åkte vi in till kungsbacka och försökte byta min tröja, som jag köpte häromdagen, som gick sönder igår... Men den är slut i kungsbacka, så vi åkte in till göteborg, men där fanns den inte heller -.- Och då åkte vi hem, jag hoppade av i hede, åkte med mamma till Lindome, för att hämta min kusin som vi ska passa tills på söndag.. (:

Nu sitter vi, jag och kusinen (;, på mitt rum, har precis ätit, och jag ska ta på mig mina nya kläder, en tröja som från början kostade 299. som nu kostade 99(y' och ett par asfina slitnajeans, som jag har velat ha jätte länge.. Som kostade 699(!), och kostade nu 149 (y' Mee lajjkii(:♥♥ Wiie (:

Imon vid typ halv elva så bär det av mot Lyserkil :D Kommer hem någon gång vid typ två, tre på söndag (:
Ha de niice(:♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-06-19 @ 12:23:09 / http://heartman.blogg.se/

åh ball video!! me like :)

Postat av: frida
2010-06-20 @ 22:16:18 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

O:

bonnie från vampire diaries är med i videon!!! typ i mitten dyker hon upp i svarta kläder

Postat av: Frida
2010-06-20 @ 23:13:17 / http://mysweetestthings.blogg.se/

Ja veet frida! Erskänn coolt ^^ haha :P

Den är grymmebraa(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: