mysweetestthings -

Whenever you knock me down, i will not stay on the ground♥



Jahapp, har tränat idag.. haha(: Näst sista isträningen (:

Fyi, ja tänkte att ni ville veta, så va den här låten på i bakgrunden

när jag tappade mitt bankkort i new jersey.. kom på det förut när ja lyssnade på den.. /care typ.. men skitsamma :D

Imorgon blir det spontant (haha)(va..?) att åka till Ovve, på Boomerangs kick off, va fan har jag där att göra? jaja.. Och sova i husbilen tills på söndag, och då drar vi direkt in till träningen på morgonen och har våran sista träning innan sommaruppehållet (: Niice (:♥

Och efter träningen blir de snabbt hem och sen ska vi hem till min Rebecca, eftersom Matte fyller 26(:
Efter det ska jag helt klart börja hänga upp alla mina posters i taket, ännu ett /care moment.. :D

Jag vill kolla på Glee.. Jag har blivit besatt typ.. hahah har inte haft tid att titta förut, men nu när man har sommarlovhar man ju de.. haha ;D Men så självklart tar dom bort hemsidan där ja tittar på det idag!!! -.- Blää på dom!

Emma kommer hata mig, men ja gillar denna låten :D Eller de va väl emma.. ? Hmm..


Jaja puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-06-05 @ 10:36:34 / http://grannis.blogg.se/

Lyssna på orginalet istället tönt :D



haha ska du inte med på picknick festivalen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: