mysweetestthings -

Awesome

I won't say goodbye, 'cause i love you♥ You're not worth letting go..♥

Sooo.. Igår vid halv 11 åkte jag till Lindome kyrka och kollade på min ena kusins konfirmation, och sedan åkte vi hemt till henne, åt, spelade gitarr, och massa sånt.. Sen vid tre åkte vi vidare till nästa konfirmation, i Mönlycke, där jag spenderade resten av kvällen :D
Vi åt, spelade gitarr även här, haha, och kollade på en bebis hela kvällen typ.. Haha (:

Haha Lotta: "Hon såg ut att vara typ i 70 års åldern.."
Tina: "Jaha, men hur gammal va hon då?"
Lotta: "70"
HAHAHAHAHAHA.. De va lite småkul sådär.. iallafall Då.. haha

Har läst lite på The Last Song boken.. Chärlek♥
"Mom says it's because she has PMS"
"Do you know what that means?"
"I'm not a kid anymore. It means pissed-at-men syndrome"
Hahaha söting Jonah(:♥

Nu ska jag typ städa massa och sånt, eftersom de är morsdag.. Och så ska jag läsa min bok.. Och ikväll, okej om fyra timmar.. bär det av mit träning.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: