mysweetestthings -

/CARE?!

Har tillbringat min dag.. Lite överallt.. Jag har alltid undrat hur det stavas.. överrallt, eller överallt.. hmm... jaja..
 
För så va det skola klockan nioooo, mediekunskap.. Fick så grymt mycket gjort den lektionen. Not.. -.-
Sen va det lunch och dags för medieproduktion. För filmade vi lite och sedan satte vi oss för att redigera, fast jag satt mest och tittade på, för det är inte min starka sida.. mahaha (;
Efter det drog jag mig mot kungsmässan för att möta mina kära vänner, Johanna och Ovve♥ Vi begav oss till donken.. hihii(: (a' Så satt vi inne på donken i typ 40 minuter.. och kollade på en stackars kille som helt klart va inne på fel spår.. typ nio bast och röker.. hmmm.. vart är världen på väg? Sen åkte jag och ovve hem, kollade lite på tv, åt lasagne och sedan åkte jag, Ovve och Lisa vidare mot dansen. Det va faktiskt ganska kul, men svååårt.. Nu är jag hungrig.. och snart kommer Sofia hem från dansen och då ska viiii ättaaa maaaauuut :D

Jaaa.... Det var de.. Asså.. Helt seriöst så har jag inte insett anledningen med att blogga? Vem faan vill läsa vad jag gör på min intressanta vardag.. ? Hahahahahha INGEN i tell you, Ingen! :D

Hela detta inlägget får en STOR /CARE stämpel..

Nu skall jag forsätta fundera och lyssna på musik.. Ha de göööööttttt (:♥


Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-05-03 @ 23:35:25 / http://heartman.blogg.se/

hahaha donken <3 :D du lär dig dansen, och allt annat också, ge dig fan på de bara!..

det är kul att du bloggar! tjoohooo, lycka till på nationella imon <3

Postat av: fiaa
2010-05-05 @ 00:50:21 / http://synchroskater.blogg.se/

JAG BRYR MIG !

det var fan på tiden syster :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: