mysweetestthings -

Faderullanlejj elr ngt..

Tjobre, kom precis in igen, grymt gött väder, från att ja skulle ta kort på sofia, för att hon ville de.. Tog två kort, sen blev hon sur på mig för att jag inte visste hur hon skulle stå? Jag är ingen jävla porträtt fotograf, jag vet itne vad dom vill.. ?

Jaja.. Dagen var kooort (y' Kom till skolan 08.15, slutade 09.25 (y' :D Hade "vikarie" haha så vi slutade en kvart tidigare, sen så va matten inställd eftersom de va nationella prov i matte b idag, och sen så skulle bara de som hade något efter sig vara kvar på engelskan (y' och så hade vi klf kvar, men läraren är på bröllopsresa så de slapp vi också (y' Kändes sådär onödigt att gå till skolan idag... jaja.. Sen gick jag, Oliver, Thilda och Marcus mot kungsmässan och gick runt och satt där i två och en halv timma, och så kom ryssen och charlie och sen emma också.. Sen tio över tolv gick jag hem.. OÅch nu sitter jag häääär(:

Har inget att göra och är sugen på isglass.. Hmm.. Synd att vi inte har någon is i frysen.. "/

Ikväll är det träning och jag kommer vara sämst.. -.- Extra träning ikväll också(y'

Jaja, nu ska ja göra något... vettigt.. haha nej.. 

Puss ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-05-18 @ 18:29:14

jag är ingen modell................

Postat av: johanna
2010-05-18 @ 22:01:32 / http://johannameh.blogg.se/

asså, du. aaaaaaaah! du är bäst :D <3

Postat av: Frida
2010-05-19 @ 20:24:00

Haha joovisst johanna (;♥

Men sofia, måste du skriva som anonym? -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: