mysweetestthings -

Good luck Charlie (y' :D

Tjoheej! (:

Skoldagen har varit kort och vaaarm! Jag vet att jag inte ska klaga, men jag ogillar starkt att det är varmt när man är i skolan, när de börjar bli varmt så ska man vara ledig, för då är det prkatiskt taget sommar.. Dessa sista dagarna kommer förmodligen bli för varma typ.. jaja skitsamma (:
Skoldagen ja, började med samhäll, och jag blev klar med min presentation (y' Sen hade vi inställd engelska så jag, Frida, Emma, Marcus, Emmy, Thilda och oliver gick hem till mig för att filma.. (: Vi är förhoppningsvis klara med filmen på måndag, eftersom ALLA arbeten ska vara inne då.. Men de ska nog gå bra... (; Blev lite skratt också.. Thildas arm.. och TOMTEN! :D hahhahahaha! (Y) :D
HAHA ! De va kul. hihi(:
Sen gick vi tillbaka till skolan och åt pannkakor, pankakor.. hmm.. Som förövrigt smakar plast, och jag öser på med sylt (y' (:
Efter det hade vi mediekunskap och vi jobbade med vårat fördjupningsarbete.. På 4-6 sidor.. som ska vara klart på måndag.. kul.. Men jag har nog skrivit tre sidor så jag är på god väg (y' :D Gööött ereee :D

När ja kom hem så bytte ja om till bikini och shorts och har precis gjort en COLA SLUSH! :D AAAAS GOTT !! (:
Nu ska jag kolla på Good luck Charlie! Grymt kul serie (: hihi (y' :D
Puss♥

Jag ber till gudarna att det regnar imon.. Vi ska ha coopertest... Ute.. I värmen.. VAAAAAAAAAARMT -.- blää.


Kommentarer
Postat av: Emma
2010-05-20 @ 17:09:20 / http://grannis.blogg.se/

Tomten xD Hahahhahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: