mysweetestthings -

I need somebody

Is he out there?



Ååååh, orka att jag vet att ja kommer vara helt käääär i denna låten när hela versionen kommer ut.. haha :D♥♥♥



Anyways..
Som sagt.. Eller inte.. Aa.. Vid typ ett så gick jag, Emma och Hubbe mot kungsmässan.. haha(: Lämnase Hubbe åt sitt öde på stationen och gick sedan mot Johanna där hon och Ovve vänta(: De lät som gekås kundradio.. hahah iallafall i mitt huvud.. (: Hemma hos henne va vi i en halvtimma, och sen gick jag, Emma, Johanna och Matilda mot kungsmässan och Ovve gick för att ta bussen hem.. När vi kom fram till kungsmässan så.. typ.. kollade vi på lindex, och se gick vi ut till donken där Johanna och Matilda skulle äta, och jag och emma köpte en dricka (: Sen gick vi mot Cassels för att möta Emmas mamma, som vi mötte på vägen.. Gick in på Cassels, gick ut igen, och gick och köpte studentpresent till Matilda.. (: Sen så gick vi tillbaka till kungsmässan och handlade mat. Sen körde Emmas mamma mig hem (:
När ja kom hem så fick jag äkta hemmalagade pannkakor! :D Har inte ätit de på typ tree månadeeer :D MUUMS :D
Nu ska jag sy mina skor, som är sönder, så att jag kan ha dom imon, eftersom jag har fått stora blåsor för att jag har gått för mycket i de skorna ja har nu.. haha (y'

See y'all later(;♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-05-26 @ 18:56:21 / http://grannis.blogg.se/

Hahaha :) kan du laga mina skor med ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: