mysweetestthings -

I'll give you everything(:♥

Kom precis, okej, en och en halv timma sen.. hem från träningen, as gött, kommer dock ha träningsverk imon... Men vi gillar't :D
När ja kom hem så kollade jag på ett avsnitt av Ghost Whisperer (y'
Och i slutet av avsnittet spelades denna låten:

Aldrig hört, men den va bra (: Hihi(:

Imon är en go, men onödig dag, börjar 10, slutar 11, för att läraren hade glömt en föroläsning vi va tvugna att göra..  Snacka om att det inte kommer vara någon i skolan? Jaja.. Haha har man smarta lärare så har man..
Efter de så ska jag förhoppningsvis träffa Ovve och Johanna på något sätt, och senare åka med antingen Hanna eller Sofia till träningen (: Go dag (y'

Nu ska jag nog spela piano eller gitarr (: Puvvss(y'♥

Kommentarer
Postat av: sofia
2010-05-27 @ 23:01:42 / http://synchroskater.blogg.se/

hur smart är du när du lägger in låtar på lägsta volum så jag inte kan lyssna ?????????? kom ner om du vill ha kläder kära syster .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: