mysweetestthings -

sova sova sova säng säng

Nu är det snart dags att sova.. Tänkte bara dela med mig att jag måste verkligen rensa min garderob.. Vet att jag har så mycket jag aldrig kommer använda igen därinne.. och får inte plats med mer.. så det blir väl nästa projekt eftersom jag nu städat klart mitt rum efter en, enligt mig, välförtjänt ben & jerrys glass :D

Jag tömmer mig över dom ackorden som jag lagt,
låter pianot spela ända tills det blir kolsvart,
och låter stråkarna ta oss iväg till vår plats.
Kan inte släppa dig - det enda som jag tänker är att,
En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm.
Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund.
Men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum,
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm.

Everyday I wipe my tears away.
So many nights I’ve prayed for you to say,
I should’ve been chasing you.
I should’ve been trying to prove.
That you were all that mattered to me.
I should’ve said all the things that I kept inside of me.
And maybe I could’ve made you believe.
That what we had was all we’d ever need.

I Miss you♥

Anyways.. Goodnight♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: