mysweetestthings -

Talk is cheap.

Jahopp... Mina vänner har klagat på att de va ett tag sen ja blogga.. ? haha jaja (; This is for you guys(;♥ Kom precis hem ifrån träningen.. Kul men ooho så svårt.. Och så åker jag ju bort imon, och de blir ju inte lättare då.. Extra träningar here i come.. (: Jaja, vad gör man inte? (; Vet inte riktigt vad jag kan säga om dagen, hade först halvtidsdiskussion om boken där jag förövrigt läste de 209 sidor ja skulle läsa (; Och de gick finfint(: Sen hade vi matte, som va lika tråkigt som alltid.. Varför kan inte matte vara kul? Kan inte läraren göra de kul? -.- Orka att vi har Matte nationella imon.. De kommer ju gå sååååå braa :D -.- Sen hade vi lunch och direkt efter hål timma, så vi hade rast i två timmar och gick till willys och tillbaka typ.. (: Efter det var det dags för typ en kvarts klf och därefter idrott i en timma, vi körde badminton (y' Efter skolan gick jag för att möta mina störda vänner och vi placerade oss pååååå Freeeeppooort.. Nej.. Kungsmäässaaan. (: Surprise surprise! :D Efter typ en timma kom mamma och hämtade mig och ovve och vi kollade på halva one tree hill som jag ska se klart när jag är klar här.. (: Sen bar det av mot träningen och nu sitter jag här (; Måste börja packa idag också så att jag kan vara lite med mina vänner innan jag åker.. (: Jaja Puss♥

Kommentarer
Postat av: owe
2010-05-12 @ 15:13:21 / http://heartman.blogg.se/

ONE TREE HILL!!! jag blev halft galen igår...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: