mysweetestthings -

Du skulle se mig nu.. Med stora ögon som glittrar för dig♥

.
.
Fråga mig inte vart rubriken kom ifrån.. den bara kom(:
Kommakommakommakomma
Mattelektion
Tillbaka till skolan imon.
Kul.
Hahhaa okej(:
Igår♥ Började dagen med sång och paket öppning på sängen, ni får se alla presenter senare..
Eller nej, dagen/natten började med en två timmar lång skypning (?) med Emma♥ Då jag öppnade hennes paket, eller mitt paket som ja fick av henne.. haha
Sen gick ja och la mig och vaknade runt 10(:
Vig halv tre, tror ja.. Träffade jag Johanna och Ovve på kungsmässan, vi shoppade kläder till mig som ja skulle ha på mig på kvällen hemma hos Oscar(:
Sen åkte vi hem till mig, åt mat och fixade oss, och sen skjutsade mamma oss till Oscar(:
Hade jäätte roligt! Och under kvällen samlades alla, utan Aksel, den jääveeeln(; i en ring mitt i vardagsrummet och sjöng för mig, som stog i mitten av ringen.. Pinsamt.. Haha
Sen så sov vi hemma hos Oscar, och Ovve prata i sömnen igen♥ Hon tycker de är lika pinsamt, och jag tycker de är lika roligt varje gång(: Förlåt, you know i love ya♥
Sen imorse, tog vi 10.32 pendeln hem och så åkte jag hem, och fixade iordning mig inför släktkalaset(:
Fick ännu fler presenter och träffade min kära släkt, no shit sherlock ? (; maha(:
Sen åkte jag till träningen och nu så har ja kommit hem :D hahah.. Orka att ja sitter och skrattar åt mig själv.. i ett blogginlägg..
Jaja.. Nu ska ja soooova, skooolaa imon.. -.-
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2010-11-08 @ 14:55:36 / http://heartman.blogg.se/

hahahahaha no shit sherlock <3 du är sååå dumsnut.. mobbar mig i bloggen sådär.. nästa gång väcker du mig innan jag börjar prata, har fan träffat oscar och filip twice, och pratat båda gångerna, det är INTE KUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: