mysweetestthings -

I would catch a grenade for ya♥

Kära vänner, jag har inte den blekaste aning om vad som ska hittas på på min (på på hihi) min födelsedag! Men jag och johanna har redan bestämt (vet inte om de blir av dock..) att vi ska kolla på svampbob och springa runt i en cirkel.. Och på kvällen skall vi hem till kära Oscar(:
Idag har jag träffat världensbästaste Amanda♥
Vi åkte skridskor och åkte mest runt runt, tills de kom alldeles för mkt folk och vi gick och satte oss på Karma istället och pratade lite där innan hon åkte och träna och jag hem och sen mot träningen(:
Efterträningen.. okej nej, de är inte intressant(:
Nu ska ja sova, och imon ska ja upp tidigt typ för att jobba(:
Åh nej, ja ska inte jobba.. Ja mååååste vara med Thilda imon,.... Mååååste få tag på henne.. Hjääääälp!
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: