mysweetestthings -

Don't say goodbye. Don't say you've tried!♥



Har haft prao hela veckan, helt okej.. Suttit vid datan och redigerat bilder och fixat en kalender och mitt visitkort. Nästa vecka ska jag gå runt bland alla tryckmaskiner(:
Igår åkte jag hem till Thilda med frida och vi gick först till Ica och köpte gooovdiiis och sen tog vi en buss till thilda, lagade tacos och kolla på idol, satt och prata och kolla igenom hela förra årets skolkatalog efter snygga killar... Hahaha♥
Sen så gick vi typ och la oss och klockan ringde klockan sju för att Thilda som är elevambassadör (?)(hon dör. haha de va inte kul.) så skulle hon vara med på öppethus.. Så jag och Frida åkte med och va med frivilligt.. Haha halv nio på en lördagmorgon.. Iof kom vi försent eftersom pendeln inte gick.. men ändå..
Så va ja där till två när de va slut, frida gick typ halv två haha och gick hem i regnet..
Spelat lite gitarr och ätit middag har vi gjort..
Asså..
Ja vet inte vad ja ska göra nu, en helt ledig lördag, och inget jobb imon, och jag har INGET att göra.. Varför är de så.. ?
Jaja.. puss

Jamestown Story - Don't say goodbye.
Taylor Swift - Better than revenge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: