mysweetestthings -

i'm trying not to think about you, can't you just let me be?♥



Jaha, eftersom mina vänner tvingar mig att uppdatera får ja göra de i all hast..
Jag praoade igår, gick upp klockan 6, tog 07.02 pendeln till kållered där jag blev upphämtad av min morbror. Första två timmarna satt jag och valde textstil, och sen hade vi frukost.. De nästa två timmarna satt jag och valde ut en textstil och provade olika färger till den.. Sen va de dags för lunch.. Resten av timmarna satt jag och valde text med färg, och la ihop den plus lite text och gjorde en symbol till ett visit kort. Jag jobbade i sju timmar och jag är inte ens klar.. haha
Sen åkte jag med min morbror till mölndalsstation, tog pendeln hem och sen moppen hem och åkte med sofia till frölundaborg direkt. Där hade boom uppvisning och vi tittade på. Sen bar det av mot dansen,  dansade och åkte vid 22 med sofia hem.
Nu måste jag gå..
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Thilda
2010-10-21 @ 09:07:55 / http://thildazimmergren.blogg.se/

Wie, is it à bird? Is it à plane? No its à blogginlägg!

Postat av: Emma
2010-10-21 @ 23:40:19 / http://grannis.blogg.se/

Hahahah gillar thildas kommentar där :)



Uppdatera mera!

Det rimmar :)

Postat av: frida
2010-10-22 @ 15:24:36 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Thilda skrev det där med sin iphone. Då blir a:na så där konstiga...



ROLIG INFORMATION FRÅN MIG :D



Då får ta och uppdatera igen kvinna....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: