mysweetestthings -

Isn't it obvious ?♥

Haft en helt okej dag idag.. Började 10.10 och slutade 16.00, åkte till stationen och följde med Emmy och Frida för att leta bläck till Emmy, som inte fanns i Kungsbacka..(: Sen åkte jag med Lisa in till Kortedala, tränade och åkte hemmåt, och sen har jag suttit och pluggat (: 
Känner mig stolt för att jag för en gång skull kan lite av detta provet.. Kommer nog inte känna samma sak imon dock.. Haha
Imon börjar min dag tidigt, ska åka med mamma till Kifab och kopiera ut en bild vid kvart i åtta, till skolan och sen ha matte.. Wohooo :D
Sen är de idrott och jag och thilda ska fortsätta på våran låt(:
Sen är det lunch, och efter lunch, fotoprov... Fruktar inför detta hemska ögonlock...(: :D
Efter det är det estetiskverksamhet, och vi ska fortsätta jobba med våra målar arbeten, det är de jag ska ha den kopierade bilden till(:
Sen ska ja hem en snabbis, äter mat, och tar moppen till stationen, åker till lisebergsstation med Ovve och Lisa och går till Scandinavium. Tränar och åker vidare till frölundaborg och tränar lite till (:
Sen ska jag antagligen hem och plugga på äckel mediekommunikationsprovet till nästa vecka.. Och sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: frida
2010-10-07 @ 21:46:18 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Men blogga då förihelvete! o:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: