mysweetestthings -

Would you say you're mine?♥

Hahahhaha Frida, förlåt för att ja inte har bloggat, men ja tränar faktiskt (;♥

Gick till skolan imorse, sovmorgon, kom till skolan vid tio i tio, satt och snackade lite, gick upp för att börja lektionen, satte oss i cafeterian och läste artiklar, och lyssnade på musik i restrerande ( coolt ord (; ) timma.. Åt sen lite lunch, och gick mot kungsmässan med Frida och Emmy, mötte Oscar, gick och försökte hämta mitt paket, som tydligen inte fanns..
Sen gick Emmy och Frida hem, och jag och Oscar gick runt i typ en och en halv timma, sen åt vi lunch med min kära syster♥ Satt och snacka med henne i en timma innan hon började jobba igen och vi gick runt lite till innan vi började gå mot ÖB, för att köpa fanta, hahaha, som självklart inte fanns.. Så vi gick in på Willys, där fanns de inte heller, så vi köpte varsin Fanta Lemon ( /Care ) Och gick och satte oss på baksidan av Willys, sen när klockan blev fem va ja tvungen att gå hem.. När ja kom hem hittade jag ett nummer som man behövde för att hämta ut onepiecen, så jag satte mig på moppen och åkte till kungsmässan, sprang in och hämtade den och åkte hem igen, sen kom mamma med mat, sen körde hon mig till stationen och jag tog pendeln till träningen(:
Nu sitter jag i min otroligt söta, men galet varma OnePiece :D
Eftersom de va några som ville ha en bild, så får ja väl ge er de..
Seriöst, helt klart mysigast, Hands down!♥
( ja vet att ni gillar mina Justin posters på dörren, och tobleronen på skrivaren..(: )

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-10-07 @ 23:35:05 / http://grannis.blogg.se/

Åhhh mysigt!!!! :)



Hahahhaha älskar fortfarande dragkedjegrejen.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: