mysweetestthings -

(:

Hemma från Nittorp♥ Haha
Kul kul kul, med många skratt, mycket träning och tidiga mornar (?) hahah
När ja kom hem åkte jag vidare till Lindome och träffade Oscar, Kevin och Billy på stationen, och vi åkte hem till emmy och hämtade henne(:
Sen åkte vi hem till Oscar där Anton, Lousie och Emilia väntade(:
Kolla typ på filmen och typ slappa(:
Sov hos Oscar och åkte direkt till Göteborg på morgonen för att shoppa med Johanna♥
Vi gick runt, jag köpte spray färg till skolan, vi åt på Subway och shoppade ringar och två plånböcker(:
Tog 16.17 pendeln hem och åkte med mamma från stationen..
Kom hem och åt middag med Farmor, Mamma och Pappa(: Åt mumsig silviakaka till efterrätt :D♥
Imon blir det att ta pendeln alldeles ensam hahaha(;
Kommer säkerligen åka vilse... (:
Så om jag inte har bloggat på ett tag, ( ska inte göra den tabben johanna gjorde, och sa att om hon itne skulle ha bloggat inom en timme så skulle hon nog vara död, och bloggade inte på typ ett par dagar.. hahah ) så lär ja ha åkt vilse och irrar runt någonstans i göteborg(:
Nu ska jag beställa mobil, Puss♥

Kommentarer
Postat av: johanna
2010-09-26 @ 23:05:13 / http://johannameh.blogg.se/

haha. så sjukt klockrent om du skulle göra samma sak som jag nu, när du skriver att du verkligen inte ska göra de. haha. haha. haha. jag är trött. de är klart att du hittar! vikken mobil blev de?? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: