mysweetestthings -

Ur gonna ♥ my style(:

Nationella gick helt okej faktiskt! (: Hade först ett pass på två timmar, en timma lunch och sen gick jag efter en halvtimma.. (: Nu är de snart träningsdags, tar pendeln till göteborg och möter Louise där och så åker vi mot semla(: Imon börjar jag egentligen 08.30, men har sovmorgon till 12.30, engelska och sen en timma matte(y' Då är de fredag och jag måste packa! För 05.20 åker jag nog härifrån lördag morgon, för att ta bussen upp till stockholm, och sen flyget upp till Luleå! :D Äter middag med hela gänget vid 19.00, sen vet jag inte vad vi ska göra.. På söndag har vi repetition och sen börjar föreställningen 16.00(: Hemma runt 04.30 söndag natt/måndag morgon(y'
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: