mysweetestthings -

Jag skulle inte ens vara hälften, utan de jag gör..♥

'
'
Nu har mitt liv börjat gå åt de normala igen! Träning Träning Träning! (: Så denna veckan har jag träffat vänner, tränat, jobbat, tränat, gjort något som jag inte kommer ihåg, tränat, jobbat, tränat, och nu har jag vart i varberg och gjort en magnet röntgen på min hand och övningskört hem, och ikväll ska jag träna! (: Mihi :) Nästa vecka är det typ samma sak.. Och veckan efter det, innerbär det skolstart för de flesta, men jag och mitt kära lag åker till Gotland på träningsläger! Så jaaaa, that's it for the moment! Take care♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-08-05 @ 22:57:12 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Jag fattar inte den första ):

Postat av: Johanna
2011-08-07 @ 20:55:39 / http://johannameh.blogg.se/

va gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dej (på din blogg)? Det var alldeles för längesen vi såg(s) (en uppdatering).



(från en helt normal tjej.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: