mysweetestthings -

You're a love killer

Hejohå skoldag två avklarad! Fruktar inför morgondagen..
Idag har jag vart i skolan, först hade vi projektarbete, och sen rörligbild, men jag skulle till läkarn så jag hann inte va med hela.. Åkte till läkarn och kollade upp min hand, åkte sen tillbaka till skolan och cyklade sen hemmåt.. Tog pendeln in till Göteborg och mötte upp Brother Louie, Bea och Carro. Vi gick och kolla på bioooo! Bilar 2! Hahaha^^ De va vi fyra och typ tio andra pers i hela stooora biosalongen.. Waste?(;
Den va faktiskt ganska rolig... Vi fyra garva ju mest av alla i salongen iallafall.. Åkte sen hem med pendeln, och cyklade hem från stationen.. När jag kom hem började jag göra min Nutella glass..! (: Tror inte den blev så värst bra... Men jaja, de återstår att se! Nu ska jag spela sims innan läggdags och tagga inför 7 timmar rörligbild imon! WIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: