mysweetestthings -

Allt jag vill är att ha dig nära mig♥

Okej, vi tar detta snabbt.. För jag är dööötrött!
Idag är det måndag = 5 dagar kvart till jul, och jag har shoppat min första julklapp.. Eller aa, en julklapp till en vän! Familjen är redan klar!(:
Igår tränade vi på Liseberg vid 11-12, och sen åkte jag och Sofia till stan för att köpa julklappar och julkläder, men kom hem två timmar senare tomhänta.. Suck.. Åt iallafall äcklig soppa till lunch och slappade vid soffan i någon timma innan det bar av till träning nr 2! Tränade lite Liseberg, lite Happy New Year och lite program! Sen åkte jag hem och sooov!
Imorse var jag i skolan vid halv tio, kollade på en film och åkte därifrån två timmar senare! Åkte med Emmy, Thilda och mjöda till kungsmässan för att shoppa lite julklappar och jag gick därifrån med en halv julklapp, lösnaglar och nagellacksborttagning! Eftersom min nagel mirakulöst har bestämt sig för att inte stöta bort alla de nagellacken jag tar på! (y'
Men iallafall, så åkte jag hem och kolla på tv, lagade mat, gjorde slick och smink och åt maten(y' Sen åkte jag med Ovve, Soffipropp och mamma till Liseberg! Hade lite uppvärmning och grejjor, bytte om och gick ut till isen och körde vårt nummer! Sjukt kul var det! Massa folk! Skoj!(: Sen åkte vi vidare till Marconi hallen och tränade där i två timmar! När jag kom hem hade mamma köpt brända mandlar till mig.. Mmmmmmhmmmhmh! :D Gott!
Så de va allt.. Kort och sammanfattat.. eller något i den stilen..
Just det! Imon, går jag i skolan, kollar nog på någon film lite kort, fikar lite, och så va det med det! Sen åker jag hem och gör mig i ordning för juluppvisning!
Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-12-20 @ 15:16:19 / http://heartman.blogg.se/

Ååååååååh brända mandlar!! Ååh åååh ååååååh!!!! Fy vad gott! "kort och sammanfattat" ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: