mysweetestthings -

Guuld!

Nu är det måndag igen, sista hela skolveckan innan jullov! Slutar om två timmar och idag är det koreografi och dans på schemat! Men inte vanlig dans, utan idag ska vi ha Yoga! maha^^ spännande..
Iallafall.. Helgen var lyckad! Åkte ett okej korta! Lite små fippel, men fyra fall.. Annars okej! Sen åkte vi hem till Bäversjö och åt lasagne och någon passionsfrukts efterrätt.. Satt sedan vid tvn och kollade på fotboll och någon film innan jag och Soffipropp gick och la oss i källaren.. Fy faaan va kallt det blev! Vaknade upp, bajs ont i halsen och skit täppt i näsan.. Menmen.. Fixade iordning mig och åkte mot ishallen, hade träning, åt lunch och sminkade och sedan hade vi tävlingsåk! Var taggad till tusen och vi gjorde ett grymt åk! Ett fall och lite fippel.. Men inget jätte stort fel.. Jag hade dock fyra missar om jag inte minns fel.. Men eftersom man inte kommer ihåg något av åket typ så kan jag ha missat mer.. hahaha^^ Jaja.. Det blev iallafall guld med typ 26 eller 27 poäng eller något till tvåan! Nice!
Nu ska jag nog jobba lite innan vi börjar nästa lektion! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: