mysweetestthings -

I can go the distance♥

Hejsan hoppsan!
Nu är det fredag, hade en ganska lång och tråkig dag... Som vanligt.. Fick dock sluta en halvtimma tidigare (y' Skjutsade sen Emmy och Thilda till stationen och Mjöda till jobbet, mammas jobb, mitt jobb.. Där hon hoppade av för att träna och jag tankade min bil (y' Åkte hem och slappade lite vid tvn innan mamma kom hem, Sofia kom hit och vi åt middag.. Nu har vi kollat på Idol finalen, fixat lite med kortaklänningen, tejpat, målat och bytt snören på mina skridskor och ska snart kolla på.. Okej två minuter, jag hinner. Utröstningen. Tror att Amanda vinner, men hoppas på Robin♥
Nu ska jag kila! Är iallafall grymt taggad inför imon! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-12-10 @ 18:08:54 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Blev det tävling ändå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: