mysweetestthings -

In this game for two♥

Hej finisar! Hoppas ni haft en bra jul! De har iallafall jag!
Började dagen med en god frukost och en liten present.. Blandannat juloutfiten, som vi alltid brukar få i ett paket på morgonen^^ Sen gjorde vi oss iordning och åkte hem till farmor! Åt massa mat, efterrätt och godis, tittade på Kalle Anka och hade sen paketöppning! Fick jätte många fina grejjer! Tänkte ta kort på allt senare, får fler paket ikväll, så jag tar med dom på bild!
Igår gick syskonen och mamma på en promenad, vi hade tänkt att gå till gymmet, men de va stängt, så de blev en powerwalk istället(: Sen gjorde jag inte så mycket, fixade lite med bilen, åkte en sväng till ett stängt kungsmässan och hem igen(y' Fixade mig sen för kvällen och gick ut i kungsbacka, men först förfest hemma hos Alex! Hade en grym kväll!
Idag ska vi fira jul med mammas sida släkten.. Och innan dom kommer vid fyra, ska jag ha bakat två tårtor och passat lille Misse-Måns två gånger, OCH åkt till kungsmässan och shoppat lite snabbt.. Så nu gäller det att sätta fart!
Vi hörs senare! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Thilda
2011-12-26 @ 16:38:48 / http://thildazimmergren.blogg.se/

Det kanske det är. Jag är inte så insatt i serier på internet you know :) tack iaf! Nu vet jag hur länge.:)

Postat av: Olivia
2011-12-28 @ 12:53:52 / http://heartman.blogg.se/

heter han misse-måns? hahaha... vad hade du för juloutfit då? dying to know! typ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: