mysweetestthings -

Silent night

Jag och mamma åkte till Ullared och var där vid typ nio, en timma senare gick vi därifrån, och jag hade shoppat för 72 spänn.. Hahah, jag har nog aldrig spenderat så lite på en tripp till Ullared.. De va tomt på folk också! As skönt! Sen åkte vi vidare till Lager, där jag bara fick köpt mig en tröja med Amerikanska flaggan på... Så de va de.. Vilken shopping resa! haha
Idag fick jag iallafall hem två ögonskugge paletter jag beställt.. Wiie(:
Får hem ett par skor och en klänning på fredag, kommer förmodligen bli min studentfest klänning skulle jag tro..
För mer intressant info.. Eh.. Denna är fin iallafall(: Eller nej.. Rolig.. haha

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-12-29 @ 17:41:07 / http://heartman.blogg.se/

Men vaaa, vart är den scenen ifrån? Haha lite humoristisk är han allt dennadär.. Vi ska shoppa! Snart! Typ mellandagsrean! Pleeeeaaase?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: