mysweetestthings -

Guess that makes me obsessed with you..

Don't pretend he was ever interested..♥

Mina fina hörlurar gick sönder idag.. R.I.P..
Skolan idag va som vanligt, lite mer tjatande från emmys och mjödas håll.. They know what I'm talking about.. haha^^ Och vid ett tiden så va de musik underhållning i "cafét".. Btw, hur kan man kalla något cafén när man inte säljer någonting... Vi skulle få ett café i början av detta året.. Bra jobbat! Jaja, de finns där iallafall.. Efter skolan åkte jag, emmy och mjöda till kungsmässan, köpte godis, och jag ett par nya hörlurar! Welcome to the world typ. (: Sen sa ja farväl till mina kära vänner och mötte Johanna och Ovve♥ Som inte har umgåtts hmm.. iår? ja vet inte.. Tiden bara flyger iväg.. 
Nu har jag fixat lite inför imon, heldags träning i fotskäl! Redigerat bilder från i torsdags och tänkte börja med hemsidan.. Får se om kära Carro barro kan logga in på msn och skicka bilder så att jag kan fixa den bara.. Haha
Ha en trevlig fredag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: