mysweetestthings -

Home sweet home!

Kom hem igår vid 18 tiden, trött som baaajs.. Gick ju upp vid fem iförrgår, och gick inte och la oss igen förrän klockan 1.. Sov sjukt dåligt tills vi blev väckta vid elva.. Sen åkte vi båt och kollade på skräckfilm.
Btw, så lyckades busschaffis slänga 10 filmer, värda 500 spänn styck.. Bra där! Okej, de va itne meningen.. men come oooon...
Igår kväll blev ja klippt äntligen! Och vi åt tacoooos (:
Idag börjar jag klockan 1, eftersom vi ska fota nu.. hihi, och så har vi temadag på torsdag, då vi egentligen skall fota.. Men iallafall.. Så sen så slutar jag igen någon gång mellan typ halv två och halv tre, har prov och de borde ju inte ta sååå lång tid.. Sen ska jag hem, och på någon vänster, gå eller ta bussen, och sen pendeln och spårvagnen, ta mig in till frölundaborg.. Jaja, de ska nog lösa sig!
Nu måste jag göra mig i ordning inför skolan(:
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-02-07 @ 15:22:42 / http://heartman.blogg.se/

jag hittade sex klockslag i ett tolvradigt inlägg! du måste verkligen älska tid.. <3

Postat av: Frida
2011-02-07 @ 22:46:12 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

500 kronor för en film???? Neee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: