mysweetestthings -

Ni är mitt allt♥

Hejåhå, här sitter jag och lyssnar på NewKid♥ Denna veckan har jag like I said, sagt farväl åt mor och far, hälsat på min fina oliv med mina fina vänner♥ (Som förövrigt klarade teorin idag, GRATTIS ovve! :D) Sen har jag gjort armband i mängder, och fler ska de bli.. Häromdagen började jag rensa min garderob.. Men jag har insett att jag behöver en till... Haha ^^ Mina garderober får inte plats med allt juu! Jag har tränat lite också, lite random saker.. Och idag gick jag upp tidigt och gick en promenix! Rensade lite till på mitt rum och sen åkte jag och Sofia till Åsa och hälsade på Mormor♥ Vi åkte sen vidare till Lilla Pärlan och köpte mer stuff! (: Åkte hem, köpte bananer och paprika, lagade middag och städade vidare.. Sen har jag spelat lite gitarr(: Nu ska jag nog göra de sista för dagen, och imon gå upp tidigt för att duscha och göra mig iordning innan städerskorna kommer, och vid tio ska jag åka med Farmor till Lysekil och fira Micaela!(: Sen har jag tappat minnet, för jag vet nästan att något händer på lördag, men jag kan inte komma på vad.. Om någon snäll själ vet, så får ni gärna berätta! :D
Haha nu ska jag återgå till mitt städande! Puss♥
Haha♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-07-15 @ 12:34:17 / http://grannis.blogg.se/

Du ska leka med mig på lördag :) det låter bra!

Postat av: Frida
2011-07-15 @ 12:46:42 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Gör du iordning dig innan städerskorna kommer...? Hahahahahaha. Förlåt...

(Du har väl sett min garderob DEN är liten!)

Postat av: Mami
2011-07-16 @ 11:32:32

Sagt farväl , det lät hemskt ;) vi är snart hemma igen , saknar dig mitt <3 ! vi får väl tömma den tredje garderoben i hörnet så du kan ha hela den :) pussar

Postat av: Olivia
2011-07-18 @ 16:06:02 / http://heartman.blogg.se/

Tack min goding <3 btw, man städar inte INNAN städerskorna kommer, crazy woman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: