mysweetestthings -

If Eyes Could Speak♥

Tjenaretjenare(: Är hemma från en heldag i götet(:
Kom hem från jobbet vid halv sju igår, och vid nio satt jag på pendeln in mot liseberg där jag mötte upp Sandra och Christer, vi "tog en genväg" genom Liseberg och passade på att åka AtmosFear.. Haha den va kul(: Men de stog inget på taket.. ):
Sen gick vi hem till henne, kollade på tv och satt mest och snackade.. Gick och la oss och vid halv nio imorse åt vi frukost på panorama hotell! Gick på Svenskaspel kurs mellan 08.30-16.30 och åkte hem sen.. De va inte så farligt som jag trodde, de gick fortare och va helt okej.. Fick asgod lunch och smothie, mjukglass och popcorn i mängder! :D
Nu har jag övningskört, och köpt glass som jag ska äta sen, när jag kollar på film med daddy!(: Puss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2011-06-14 @ 21:16:50 / http://johannameh.blogg.se/

Nej! Stod det inget? De va ju halva grejen! :( jaja.. jag vill också åka! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: