mysweetestthings -

Jag skulle inte ens vara hälften, utan de jag gör♥

'
'
eftersom ni bryr sig så grovt mycket om vad jag gör på dagarna, så kan jag blogga nu, för ja kommer inte orka imon, för då ska jag in till göteborg och möta upp Bea, för att titta på Basketmatcher.. haha
Sen, vi halv sex typ, ska jag möta upp folk ifrån klassen och så ska vi ha "skolavslutningsfest" om man vill kalla de så.. Sen ska jag sova hemma hos Emmy, för de är ingen hemma hos majj (y'
Sen på lördag ska jag träna sista gången innan vårat uppehåll, och sen.. ingenting..
De va början på min helg, hörs någon annan dag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-06-03 @ 01:32:24 / http://grannis.blogg.se/

jag vill oxo vara määäääääääääääääääää

Postat av: johanna
2011-06-03 @ 12:34:20 / http://johannameh.blogg.se/

"sen.. ingenting.." FEEEEEEL! sen är det SOMMARLOV och då ska vi ha skitkul tillsammans!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: