mysweetestthings -

ja slösar ingen tid på deras bullshit(:

Gårdagen började med att jag satt vid datan, och vid två så kom Sofia hit och vi lagade våfflor och satte oss i solen och åt dom!(: Sen åkte jag in mot Liseberg och mötte Emmy och Nelly för att kolla på snyggaste NewKid! (: Dock sjöng han bara två låtar.. ): Sen stannade vi kvar till tio och åkte massa grejjor (: Gick hem, kollade på tv och somnade vid tolv typ.. Imorse tog jag cykeln mot jobbet i värmen och cyklade extra tidigt för att slippa stressa(y' Jobbet va kaos! Vid typ tolv gick en säkring och bla kortmaskinen slutade fungera, sen efter en stund gick proppen, och sen va elkillarna tvugna att stänga av all ström, så i tre timmar tog vi bara emot kontanter och fick skriva ner alla köp på papper.. Kul! Efter jobbet cyklade jag upp till Matte, för att fira honom!(: Efter det cyklade jag hem, och nu har jag precis ätit köttbullemacka!(:

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-06-07 @ 06:00:35 / http://grannis.blogg.se/

Åh en köttbullemacka skulle suttit riktigt bra nu asså!



Vi tar en köttbullemacks lunch någon gång Dagge! Kom ihåg det! Haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: