mysweetestthings -

You're a new morning♥

The past few days: Jag har suttit vid datorn, gjort praktiskt taget ingenting.. Kollat på Flicka 2, säsong 3 av 90210, läst ut Feber, börjat läsa Beastly, jobbat, vart med Johanna och Emma, tränat, städat mitt rum, vart på teorilektion.. Och nu, har jag inte mycket för mig, ska nog äta snart och träna, och imon ska jag och sofia typ träna, eller gå eller vad vi ska göra, och sen ut i skogen och hämta björkris till henne, sen ska jag på körlektion och efter de fira Johanna som fyller ååååår! :D Och på kvällen eller fredag morgon skall jag antagligen till Lyserkil med min/mina kusiner och fira midsommar (: Får se hur de blir.. Nu ska jag.. Göra något.. (: Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-06-23 @ 17:59:11 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Men vad tyckte du om slutet av Feber då??? Helt knäppt. Vad kommer att hända är ju frågan. Blev du lite kär i Cole förresten? Han verkar ju rätt awesome.. Haha (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: