mysweetestthings -

I can't sleep if all I'm dreamin' is you♥

Tänkte blogga lite snabbt innan ja sticker till skolan(:
Igår va en as slapp dag.. Gjorde typ ingenting mer än att strassa mina skor.. ååh♥ fiiiint! (:
Sen skulle jag åka med AK till träningen, men hon va tydligen redan i göteborg.. Så jag fick i panik ringa mamma och de va kaos.. Pendeln jag skulle ta va inställd, och sen tog jag Öresundståget, som va sönder och fick stanna ett flertal gånger.. Kom iallafall fram till centralen tjugo i sex, tog en spårvagn till markland och sprang till vallen.. Där hade vi mentalträning och ja hann precis till att han skulle börja, tur att han började sent(: haha
Sen åkte jag hem med AK och blev avsläppt på jobbet där mamma ville ha sällskap.. Åkte sen hem vid elva, och åkte ut på äventyr 45 minuter senare för att min kära klantiga syster hade fått bensinstopp på motorvägsavfarten!(y' hahah(:
Idag ska vi fortsätta fota på vårat grymmeprojekt(: Louise, Kevin och Mikael är det idag (om ja inte minns fel..^^)
Efter det är de träning, sista innan SM! (:
Jaaaoo, nu ska jag nog cykla mot skolan!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: