mysweetestthings -

I just want you to know who I am♥

Okeey, jag ska uppdatera.. (: Haha
Tänkte skriva massa, men neej(:
Sista tävlingen för iår har tävlats, med i mina ögon, världens bästa lag♥ Och vi har vart lediga från träningen i två dagar, tränade igen igår, och har uppvisning lördag kväll 18-20 i Frölunda Borg!(:
På praktiken har jag hängt på Facklan hela veckan.. Antingen 08.45-11.45 eller 12.45-15.30, har stått där för att svara på frågor, dock va de ingen som frågade något se de har ju vart sådär kul.. Men men.. Imon ska vi tillbaka till skolan igen iallafall.. Och på måndag drar de igen som vanligt..
Nu ska jag redigera bilder till ngt projekt vi gjort till kungsbackas turistbyrå, och sen spela typ sims(: wihoo
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: