mysweetestthings -

Who says you're not perfect?♥

Bara för att Tish Cyrus och Billy ray Cyrus inte ska skiljas längre♥
Idag har vart en sköön dag! Började 9, skrev en utvärdering, lämnade in bilder och fick respons av Caroline, sen gick jag hem(: Satt hemma och spelade sims till halv tre, då ja cyklade till kungsmässan för att möta upp mina kära vänner, Johanna och Ovve(:♥ Åkte hem igen efter att Ovve hade shoppat och vi hade ätit på donken och sen dess har jag spelat sims.. Haha inte okej^^
´
"You may not be good enough for everybody, but for sure will be perfect for someone" - Miley Cyrus
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-03-18 @ 22:26:09 / http://heartman.blogg.se/

NU KOM JAG PÅ VART JAG HAR HÖRT LÅTEN SOM DU LA IN FÖRUT!!!!! På hennes facebook-sida för några veckor sedan... fan vad jag har tänkt på detta ska du veta!! Fint sagt av miley, fin dag med er :) <3

Postat av: Frida
2011-03-19 @ 13:31:45 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Sims är ett fint tidsfördriv(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: