mysweetestthings -

Come Home to me!♥

Igår slutade jag ju 10.40, gick hem och satt vid datan ett flertal timmar, duschade, plattade luggen, gick (läs sprang) till stationen, börjar få blåsor under fötterna, tog pendlen till göteborg med amanda, träffade Ovve i brunnsparken, gick runt jättelänge, köpte korv och cola, inser att jag har blåsor under fötterna, gick runt lite till, tog spårvagnen till korsvägen, dog lite innombords när ja såg allt folk, stog i kö i en timma och tjugo minuter, och någon gång här kom Johanna, sen gick Ovve, några äckliga fulla tjejer kissade mitt i kön, tre meter innan vi kom fram till biljettkassorna stänger alla kassorna för att dom inte kan försäkra oss om säkerhet och blabla, säger att vi kan springa runt till södra ingången, där är de mer folk, för där är de öppet vi står kvar, dom säger att dom kanske ska öppna igen om en stund, Veronica har börjat spela för typ tio minuter sen, folk är förbannade och försöker klättra över stängslet, Johanna och jag orkar inte mer och skiter i detta, bestämmer oss för att göra något annat, går mot pendeln, vänder tillbaka, går mot pendeln igen, vänder igen, går till korsvägen för att ta spårvagnen till centrum för att gå till condeco, står där i några minuter, orkar inte slösa pengar för att slösa, Johanna är hungrig, vi går mot McDonalds, jag har ont i fötterna haha, vi går förbi donken, Johanna äter när hon är hemma, tänker ta pendlen hem, missa pendeln med 1 minut, nästa går om en halvtimma, johanna köper korv och jag köper glass, Veronica slutar spela, alla människor går mot pendeln, vi ringer Johannas mamma för att se om hon är på väg hem, vi blir upphämtade, jag blir avsläppt och går den sista biten utan skor, trodde detta hjälpte men de gjorde de inte, kollade på film en stund, gick och la mig, vaknade, jobbade 10-16, mamma kom och körde mig hem, jag köpte glass, gick hem, lagade mat, kollade på tv, kollade på Big Brother, lyssnade på denna låten♥ ♥ det var början på min helg, i en mening utan punkt och nu är jag ensam hemma!

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-05-21 @ 21:35:22 / http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Ja men jag har faktiskt tänkt fråga dig eller emma om det. Men har inte orkat. Nu när Bea har visat Nathalie tänkte jag att hon kunde visa mig med(:

Postat av: Emma
2011-05-21 @ 22:34:36 / http://grannis.blogg.se/

Haha jag blev värsta stressad när jag läste inlägget för att det inte var någon punkt...

Men dåligt att ni inte kunde komma in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: