mysweetestthings -

Don't tell me if I'm dying♥

Hejsan hoppsan!
Sitter just nu i min nya "tröja" om man kan kalla den de, stor är den, och en amerikanskflagga på är de. Jag gillar't. Synd att jag inte kunde ha mina fina shorts ): Blööh
Jaja, jag har min keps på mig som jag fick av Johanna och Ovve i Julklapp också (y' (:
De är varmt på mitt rum..
'
Tänkte dela med mig av mitt härliga schema resten av skolåret! (:
Imorgon: Orientering 10.00, ska åka med mamma klockan 8, för jag är för lat för att gå, cykla eller ta bussen.. Träning, ta mig dit med pendel och grejjor..
Torsdag: Till skolan för att fixa klart min skridsko, och göra de sista av matten.. ? Och Engelska B nationella, listening. Ta mig in kommunalt även idag, till dansen (:
Fredag: Antagligen ska jag inte till skolan alls, och inte träna heller, så de blir väl att sitta hemma vid datan som vanligt.. Får se, sovmorgon ska jag iallafall ha!
Helgen: Ingenting, kanske jobba.. Måste kolla upp de..
Måndag: Brännboll vid Tjolöholm slott, som vanligt. Macka till lunch.. Tandregleringen efter detta..
Tisdag: Avslutning, sen till trafikskolan på informationsmojj och sen träning.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna
2011-05-25 @ 13:14:27 / http://johannameh.blogg.se/

haha kepsen :D den hade jag glömt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: