mysweetestthings -

I'm looking at an Angel♥

Träningen idag kändes bra, de va kuul(: Förutom min bajs ljumske, men den skiter vi i.. Bajs, skit.. kul.. :)
Efter träningen åkte vi hem till Farmor en snabbis.. Åkte sen hem och.. satt vid datan.. (: Lagt ett bud på en student klänning (y' jag gillar att vara ute i god tid... Imon ska jag jobba, 11-16, och sen äta middag, fira mors dag och åka till träningen.. Hahahha lycka till.. Sista fysen imon! Och på måndag börjar sista skolveckan och sista träningsveckan denna termin/säsong! (: Kul att de är sommarlov, och man kan inte ens ha shorts på sig utan att frysa.. Bajsväder! Okej att jag ogillar när de är för varmt.. Men ändå, liiiiiiite varmare får det gärna vara! (kommer säga tvärtom när det är som varmast..)
Ser fram emot sommaren! Umgås med mina fina vänner, och kanske börja på den listan på saker att göra, vi skrev förra året, som vi aldrig påbörjade..? (; Ovve.. Vi skrev aldrig någon lista på vad jag åt igår.. (;
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-05-28 @ 22:55:07 / http://heartman.blogg.se/

SKRIV EN LISTA NU!!!! göööre, gööööre, gööööre!

Postat av: Frida
2011-05-29 @ 20:17:03 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Du är skum Daggelito. Hur ser klänningen ut? (länk)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: