mysweetestthings -

Jag vill se dig som du är och ingen annan♥

.
.
Hejhopp! ("Jag tänker alltid på fortsättningen..")
Idag hade vi fotolektion, men eftersom vi är klara så gjorde jag en engelska uppgift, lämnade in den och lekte med lite penslar i photoshop.. Sen har vi KLF, men Krille är pappaledig, och våran vikare frågade honom om vi fick gå hem.. Så vi slutade 10.40 idag! Gött! Fick även reda på att jag fick G på mitt matte nationella! Sjuuukt.. Hahahaha! De gjorde typ lite min dag! Men nu, när ovve svarar på mina sms, så ska jag ta pendeln in, träffa henne, gå till Liseberg och möta upp Johanna och sen ska vi kolla på Veronica Maggio!(:
Det kommer göra hela min dag, för jag saknar mina vänner(: Och Emma kommer hem om 20 dagar! :o Sjukt va tiden har gått fort! :D
Och jag slutar skolan om 11 dagar!♥
Nuuuu ska jag platta håret.. :D
Puss♥
Texten till dig♥
Nu ska vi torka din tår, börja om på noll och följa nya spår♥

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-05-20 @ 22:24:57 / http://grannis.blogg.se/

JAG SA JU ATT DU SKULLE KLARA DET !

Postat av: johanna
2011-05-20 @ 22:56:25 / http://johannameh.blogg.se/

haha grattis till ditt g :D

synd att det blev som det blev idag. vi får se till att göra nåt på riktigt istället (fast det här skulle ju vara på riktigt, men ändå. det gick ju käpprätt åt skogen så att säga..)

jag tycker vi satsar på myskväll typ nästa helg. det går aldrig fel! kändes ju knappt som att vi umgicks idag.. :(

Postat av: Emmy
2011-05-22 @ 14:12:37

Han som sjunger måste heta Hampus för de låter jättemycket som en som heter de haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: