mysweetestthings -

Varför vill du stå med mig i regnet?

Mina fina vänner, tack för att ni bryr er, men va inte oroliga, de har alltid vart såhär, ville bara få skriva av mig lite(:
Förresten, Johanna, ja har ett par shorts som jag fick hem idag, som är för små för mig.. Dom kanske passar dig? Du kanske kan få köpa dom(: annars hänger jag upp dom på min vägg...
Hemma från träningen, tränade idag, första gången på en vecka, kändes ganska bra(:
Och emma kommer hem om 16 dagar, saknar dig finis!♥
Johanna, säg till när ja ska vara hemma hos dig den 9onde, när du vet!(:
Nu ska jag hmm.. Sova tror jag.. Puss♥
Jag vet att du inte tänker på de, men de händer så jävla ofta.. jag borde vara van, men de gör lika ont varje gång...

Kommentarer
Postat av: Mami
2011-05-23 @ 23:36:39

<3

Postat av: johanna
2011-05-24 @ 06:43:30 / http://johannameh.blogg.se/

shorts låter najs :) fast om de inte passar på dej så passar de nog inte på mej heller.. ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: