mysweetestthings -

I like you now, but is it real ?

Igår var det lördag, och det var som sagt pre-event på morgonen. Spännandeeeeee.. Jag fick åka långa, de va naajs(: Fast jag åkte inte bra, så jag är ju inte nöjd, och jag var helt skakis, så de gick ju inte så jätte bra.. Men de återstår att se hur dåligt de blev.. Sen slappade jag bara resten av dagen.. Fyyyy va tråkigt! Satt vid tvn i typ fem timmar.. blä. Borde pluggat.. Nu ska jag iallafall snart göra mig iordning för jobb! Jobbar ett slappepass från 12-16! Känns bra att komma och gå innan tjejen som jag jobbar med, som öppnar, får sluta.. haha ^^ Sen åker jag direkt till Rebecca i Fjärås där det är släkt partajj eftersom hon fyller år på torsdag! Hinner som vanligt inte närvara särskillt länge utan åker efter en timma direkt in till Frölunda Borg för träning!
Det va min dag och gårdag.. Intressant läsning.. Whopwhop
Puss♥
En fin tatuering och världens sötaste hund(:♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-11-21 @ 22:04:59 / http://heartman.blogg.se/

jag tyckte du va asgo att åka bredvid iallafall, och de såg inte så dåligt ut på videon :) världens sötaste hund, jag SKA ha en sån... om tio år, men ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: