mysweetestthings -

I wanna be more than friends♥

Hej fina människor!♥
Idag är det en ny vecka. En APU vecka.. Det suger lite.. Men idag hade vi möte med Lotta, som har hand om LBS marknadsföring. Vi ska göra en intevju med någon lärare på skolan som gjort något annorlunda.. Haha jag fattar typ ingenting, men de blir säkert bra.. Känns som vi har lite kort om tid.. Och nästa vecka skall vi antagligen åka till Varberg och prata med en elev som går rörligbild, han är grym! Fick se en av hans filmer..
Försökte hitta den... men de gjorde jag inte... Jaja, den är iallafall snyggt gjord! Found it!
Lotta vill att vi skall göra en i samma stuk.. Gosh. Men iallafall.. Så ska vi snacka med honom om hur han gjorde osv. Och ja... Det var väl de.. Har mest planerat idag..
Men nu är jag hemma.. Och ska snart träna! Dans! Och imon är det tisdag, och efter det onsdag(y' (Känner mig lite som Rebecca Black.) Men imon. IMON FFS! Ska jag, Ovve, Emma, Johanna, som förövrigt är skyldig mig pengar hela bunten(; haha^^ Vi ska se på breaking fucking dawn part 1! :D Woho!
Det blir brabrabra!
Nu ska jag hitta på något kul. Typ byta om eller något.. :D haha pussss♥♥♥
"If you break a heel i will carry you away in the night..." maha

Kommentarer
Postat av: Emma
2011-11-14 @ 17:44:39 / http://grannis.blogg.se/

Snyggt gjort ja!

Postat av: Emmy
2011-11-14 @ 19:35:34

Hurricane, fan vad passande....

Postat av: Johanna
2011-11-14 @ 21:56:54 / http://johannameh.blogg.se/

BREAKING DAWN!!!!

Postat av: Frida
2011-11-14 @ 23:07:39 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Men gud. Filmen var ju skitbra! Lycka till (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: