mysweetestthings -

I'm in love this christmas eve♥

Idag är det fredag. Igår var det torsdag.. Var i skolan, åkte hem, åt paj och åkte och packade på lindgren i en timma, åkte sedan med Maggan mot Wallenstam, där de självklart va match och vi letade parkering jättelänge, kom typ en kvart försent (n' Hade en lång skön träning♥ Åkte hem med mami och pluggade inför historiaprovet i bilen på väg hem.. Sooov.. Vaknade och hade körlektion, test uppkörning! Skulle de vart den 8onde november skulle jag haft körkort! (: (y' Nu är de bara teorin jag har ångest över.. Sen åkte jag vidare till skolan, kollade på ett avsnitt av The Secret Circle med mjöda och åt lunch! Hade sen de bajsiga provet.. Hoppas jag fick G.. Sen var det dags för fredagsfilm, fick börja tidigare och sluta en timma tidigare(y' Och nu är de loooov! Nu ska här pluggas teori.. Och skriva en äckelanalys av Wag The Dog. Guuud va tråkigt.
Nu ska jag snart kolla på det sista av Idol.. Och sen typ kolla på ett avsnitt av 90201, läsa lite ur min fina bok♥ Och sen sova, för imon ska jag hjälpa Soffipropp att flytta! Meeen ni får ha en bra helg! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-10-28 @ 23:00:26 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Varje gång du skriver att du ska läsa i din bok blir jag ledsen för att den inte finns på svenska än )):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: