mysweetestthings -

It's gotta be you..♥

Lyssnade på låten live förut♥ De va mysigt, hade ett litet fanmoment där... (:
Här har vi låten, den är fin(:
Men vädret suger. De ösregnar och jag ska gå hem. Sen ska jag förmodligen gå till stationen och ta pendel och spårvagn till träningen, och mitt sims har kommit.. Jag vill speeeelaaa! Får spela ikväll efter träningen istället, kommer ändå hem vid typ tio! Tjohoo(: Nu ska jag vänta på att lektionen ska sluta.. Och ska egentligen klippa min film... Nuuuuuuuuuu... puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2011-10-20 @ 11:10:56 / http://heartman.blogg.se/

Nej den låten tyckte jag inte alls om, trodde dom skulle släppa en mycket bättre singel än så! Är det jul-Sims? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: