mysweetestthings -

Lightweight.

Sjukt trevlig och rolig kväll igår! Oscar är hemma från sin galna resa.. Mongo(: Träffade massa fina männsikor som man inte träffat på ett tag!♥
Idag är det träningsdags igen! Men först ska jag och Sofia gå/åka bil med Simon, som Sofia klipper just nu.. Till Hede för att hämta Sofias bil, sen ska hon och jag handla mat! Sen antar jag att.. jag får göra mig iordning för träning..! (:
Har beställt Sims 3 Djurliv som kommer ut den 20 Oktober(y'
Har för övrigt många trevliga datum i November framför mig..
1 November - Justin släpper sin Julskiva♥
6 November - Min födelsedag♥
16 November - Breaking Dawn part 1♥
Och om en vecka släpper både One Direction och Justin Bieber sina singlar, Got to be you och Mistletoe! :D Whopwhop! ( Samma dag, kommer få ett sammanbrott(: )

Kommentarer
Postat av: Frida
2011-10-09 @ 18:37:48 / http://fridaliljeberg.blogg.se/

Jag tyckte det stod "om en vecka klipper både One Direction och Justin Bieber sina naglar"...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: